Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
15 гениални и лесни начина да влезете във форма

15 гениални и лесни начина да влезете във форма

Тези съвети ще ви помогнат по-бързо и лесно да влезете във форма, без да трябва да прекарвате часове във фитнеса или да броите всяка калория на обяд. Те са на пръв поглед незначителни, но могат да предизвикат истински резултати.

Да изчакате 10 минути

Според проучванията, желанието на човек да яде трае около 10 минути, след което полека отшумява. Така че, когато ви се прияде нещо вредно, поставете си 10-минутен таймер, дори на ум, и се разсейте с други занимания.

Не стойте седнали твърде дълго

Познат факт е, че седенето твърде дълго забавя метаболизма. Но дори и едно кратко ставане от работното място, за кафе или да си налеете вода веднъж на няколко часа, може да промени това. Още по-добре ще бъде, ако прекарвате около 2 часа на ден в движение и стоене прави.

Пийте вода

Толкова е просто. Телата ни доста често бъркат глада с жаждата.Затова, когато усетите глад, първо пийнете вода, ако после все още се чувствате гладни (след 10-20 минути), тогава хапнете.

Не посягайте към газираните напитки

Няма нужда за пореден път да обсъждаме темата колко вредни могат да бъдат газираните напитки. Ще се ограничим до факта, че колкото по-малко такива пиете, толкова по-добре за тялото ви.

Не сядайте (пред телевизора) с нещо за ядене

Когато огладнеете, не прибягвайте до нещо бързо за хапване, нагласете масата, пригответе си храна или заложете на здравословна салата, като се наслаждавате на всяка хапка, а не бързате, без да усещате изобщо вкуса на онова, което ядете.

Протеините са нещо хубаво

Те ще ви заситят за по-дълго време. Ако ядете храна, богата на протеини и по-малко на мазнини за закуска и за обед, няма да сте толкова гладни на вечеря.

Ако искате да тренирате, заложете на кардио

То е най-ефективно, когато целта ви е да горите мазнини и активира голяма част от мускулите в тялото.

Хранете се в по-малка чиния

Доказано е, че ядем с 22% по-малко храна, когато се храним от 5 см по-малка чиния. 

Не ползвайте асансьора, а стълбите

Няма нужда да чакате асансьора, ако трябва да се качите до втория, третия или четвъртия етаж. Качването по стълбите е много добро упражнение, както за горенето на калории, така и за работата на сърцето.

По-малко алкохол

Алкохолът стимулира апетита и съдържа много калории.

Откажете пицата

Особено пицата с тежки сосове и салами.

Пуканките в киното

Изберете такива без допълнителни вкусове и с по-малко сол.

Идете да поиграете със семейството

Дали ще е боулинг, баскетбол, или друг вид спорт, това ще ви помогне да влезете във форма и да прекарате приятно времето си,

Танци до сутринта

Ако сте на парти, танцувайте. Танцуването гори много калории, около 650 на час, така че се раздвижете, дори да е за 20 минути. Ако танцувате до сутринта, ще направите чудеса с бедрата и ханша си.

Разпределете домакинските си задължения по дни

Не се втурвайте да изчистите цялата къща, след като сте имали гости. Един ден пуснете прахосмукачката, на следващия измийте банята и т.н. Ще изгорите повече калории, ако чистите всеки ден по 30 минути.


 471,    15  Фев  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg