Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Достатъчни ли са 10 000 крачки на ден, за да сме във форма

Достатъчни ли са 10 000 крачки на ден, за да сме във форма

За някои хора това може да е по-скоро вредно, отколкото полезно. Откъде обаче идва митът за 10 000 крачки? 

Някъде през 1960 в Япония установили, че средно японецът гори около 3000 калории, когато направи 10 000 крачки. Следователно това било наложена като някакво правило. Съвсем погрешно, разбира се. Според специалистите, дори може да се окаже вредно за някои хора да бъдат карани да правят по 10 000 крачки на ден, особено за по-възрастните и болните хора. Не трябва да се пренебрегва и факта, че хората с по-къси крака по-лесно достигат целта от 10 000 крачки, но и крачките им са по-малки. Заключението е, че 10 000 крачки може да са твърде много за някои хора и дори малко за други.

Най-доброто правило е не да се стремите към определен брой крачки или изгорени калории, а да намерите точния план за себе си и движението, което ви прави здрави и щастливи.

Ако носите гривна, отмерваща движението, има по-добър начин да я ползвате от това да броите дали сте направили 10 000 крачки на ден. Първо, поносете гривната си за около седмица, за да проследите средно по колко крачки на ден правите. След това се стремете да ги увеличвате постепенно. Например, ако по принцип правите по 3000 крачки, опитайте се да ги увеличите до 4000 на ден и така през следващите две седмици, след което си поставете нова цел

Гривните, проследяващи движението, могат да бъдат много полезни и наистина да ви помогнат да подобрите формата си. Но винаги си поставяйте цели, съобразени с вашето тяло, вашия начин на живот и вашето здравословно състояние.


 577,    23  Фев  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg