Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
4 храни и 2 упражнения за перфектно дупе

4 храни и 2 упражнения за перфектно дупе

Човек е онова, с което се храни. И за да има перфектно дупе, също трябва да внимава с какво се храни, а и как спортува. Докато част от хората дават мило и драго да свалят от обиколката на дупето си, то други искат да направят тази част от тялото си по-изпъкнала и заоблена. Това може да се случи, ако се храните и спортувате по определен начин. Препоръчваме ви 4 храни и 2 упражнения, които ще ви помогнат в оформянето на перфектни задни части. И не, това не е само за жените.

Няколко прости правила

Ако искате да увеличите теглото си, трябва да ядете повече. Ако искате да увеличите само дупето си, трябва да се храните редовно.

Нищо прекалено не е хубаво, затова не прекалявайте с протеините или въглехидратите, това може да доведе до здравословни проблеми.

Трябва да ядете най-малко по един плод на ден. Най-добре е да хапвате между 3 и 5 плода на ден.

4 полезни храни

Протеини - под формата на риба, яйца, пуешко месо, пилешко, козе сирене, чисто червено месо.

Въглехидрати. Заменете хляба и пастата с пълнозърнестите им еквиваленти. Консумирайте още киноа, кафяв ориз, овесени ядки, сладки картофи и кус-кус.

Мазнини - мазна риба, зехтин, бадеми, орехи, кашу.

Зеленчуци - най-вече броколи, спанак, кейл и всякакви зелени зеленчуци. 

Упражнения

lunges

Напади

butt bridge

Повдигания на таза

 

 

 


 729,    24  Фев  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg