Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Диетата на една жена, която наистина действа

Диетата на една жена, която наистина действа

Представяме ви диетата на една жена, която, като всяка жена, искала да изглежда добре и търсела диетата-чудо, с кояято да отслабне. Е, по всичко изглежда, че я немерила, защото режимът на хранене, който тя споделя, наиситна проработил. Тя споделя, че основният ѝ проблем бил липсата на време, за да си приготвя здравословна храна, затова просто започнала да заменя някои храни в менюто си.

Хляб

Сменя се белият хляб с пълнозърнести бисквити, пълнозърнест или кафяв хляб. Важно е и да се намали количеството му.

Безлакохолни

По-малко безалкохолни и ако се консумират такива, да са диетични.

Алкохол

Най-добре е да не се пие алкохол, но понякога се налага. И когато се наложи, да се заложи на виното.

Захар

Десертите с много захар се заменят с диетични десерти и с плодове.

Сокове

Без сокове с изкуствени подсладители, само пресно изцедени фрешове.

Кафе

Смяна на черното кафе със зелено кафе.

Закуска

Не трябва да сe пропуска. Но вместо яйца и шунка, може да се заложи на плодове, овесени ядки и зеленчуци.

Шоколад

Просто да се смени млечния с черен шоколад.

Плодове

Такива с повече витамини - ябълки, киви, червени плодове.

Дресинг

Никаква майонеза за салатите, само зехтин и лимон.

Кисело мляко

Всякакво кисело мляко, но не и сметана.

Авторката на този работещ режим споделя, че единствената промяна във физическата активност, която е предприела, била да започне да се разхожда по 30 минути на ден. Почти всеки ден.

 


 668,    02  Мар  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg