Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Диетични и фитнес съвети, които наистина работят

Диетични и фитнес съвети, които наистина работят

Всички искаме да сме здрави и красиви, с хубави тренирани тела. Често се лутаме между различни диети и съвети, без да знаем какво точно трябва да направим, за да постигнем желаните резултати. Какъвто и план да следвате по пътя към съвършеното и здраво тяло, сигурни сме, че тези съвети няма да ви навредят, а само ще ви помогнат. Повечето от тях вече знаете, но е по-важно да ги спазвате.

1. Запознайте се с водата и я пийте постоянно - преди, по време на и след тренировка. Сутрин след ставане, вечер преди лягане, преди хранене, изобщо доста често.

2. Намерете си другар за тренировките. Той ще ви мотивира да вървите напред и ще ви връща в правия път, когато ви домързи.

3. Запасете се с овесени ядки. И ги яжте всяка сутрин.

4. Вземете си студен душ след тренировка, за да отпуснете мускулите и да се освободите от напрежението в тях.

5. Заменете сладкишите с плодове. Особено в късните часове.

6. Купете си удобни маратонки или кецове, с които ще е удоволствие да спортувате.

7. Заредете си телефона с хубава музика за трениране.

8. Теглете се на кантара само сутрин, след ставане, преди да ядете и пиете каквото и да е.

9. Намалете порциите си на половина.

10. Ако ще пиете алкохол, след всяка изпита чаша алкохол, изпивайте по една чаша вода.

11. Планирайте какво ще ядете и кога и колко ще спортувате.

12. Определете си ден за почивка от диетата и от спорта.

13. Тичайте с iPod и с кривна за отмерване на движенията.

14. Ако през уикенда прекалите с храна и пиене, защото сте били на сватба, рожден ден или на друго събитие, тренирайте повече през седмицата.

15. Украсявайте храната си, за да ви е по-приятно да я ядете.

16. Когато сте навън, поръчвайте си свежа храна, като салата.

17. Купете си нов екип и маратонки за бягане, когато старите се износят.

18. Намалете въглехидратите.

19. Не обядвайте пред компютъра си, докато вършите някаква работа.

20. Предварително си пригответе здравословна следобедна закуска.

21. Тренирайте сутрин.

22. Заложете на храни с повече фибри.

23. Продължете със старанието и ограниченията и след постигнатите резултати.


 455,    15  Мар  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg