Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Тренировките на интервали са доказано ефикасни

Тренировките на интервали са доказано ефикасни

Кое е по-добре: да тичате 60 минути леко или да тичате бързо за около 30 минути, като редувате спринт с джогинг? Разбира се, всичко зависи от това каква е целта ви. Но ако целта ви е да горите мазнини, да стегнете мускулите си и да подобрите формата си, то тренировките на интервали са идеални за вас.

Три скорошни проучвания доказват, че високо интензивните тренировки на интервали освен че са кратки, се отразяват много по-добре на мускулната активност на трениращите и по-точно върху митохондриите на мускулите. Те отговарят за производството на енергия, но с напредване на възрастта стават по-малко ефективни.

Най-главната разлика между обикновената и интензивната тренировка на интервали е, че само последната подобрява дишането на човека. А мускулите отговарят на стреса от високоинтензивната тренировка, като стават по-бързи и по-силни отпреди.

 


 580,    23  Мар  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg