Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Упражнения за плосък и перфектно оформен корем

Упражнения за плосък и перфектно оформен корем

Кой не иска перфектно оформен корем? Кой не е мечтал за него? Но мечтите в тази област, а и не само в тази, се постигат с упорита работа. Все пак не е нужно да орете земята и да цепите дърва с тази цел. Достатъчно е само всеки ден (да, ВСЕКИ ДЕН), да правите тези няколко упражнения по 30 секунди всяко. Да, само по 30 СЕКУНДИ.

Вдигане на краката от легнало положение

Легнете по гръб, като поставите ръцете свободно да лежат до тялото ви. Без да сгъвате краката в коленете, повдигнете ги бавно, след което бавно ги спускайте.

Вдигане на краката от висящо положение

 

Същото упражнение може да се изпълнява и докато висите на шведска стена или лост. Напрежението е още по-голямо. При вдигането на краката, те трябва да оформят ъгъл от 90 градуса с горната част на тялото ви.

Вдигане на краката към лицето

От легнало положение, с ръце до тялото или зад главата, повдигнете краката, които са сгънати в коленете, към брадичката. След това ги изпънете и ги поставете отново на пода.

v hold

Стоене във формата на буквата V

Легнете по гръб с ръце зад главата. Повдигнете едновременно ръцете и краката, докато се срещнат, така че пръстите на ръцете ви да докосват пръстите на краката. После бавно се върнете в изходна позиция.

 


 11195,    18  Апр  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg