Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
Тичане за дълголетие

Тичане за дълголетие

Тичайте хора! Тичайте към дълголетие и за дълголетие. Макар някои експерти да твърдят, че бягането може да е вредно за по-възрастните хора, тъй като натоварва ставите, коленете, вреди на сърцето или дори на имунната система, има учени, които доказват, че това изобщо не е така. Бягането е добро за здравето и може да ви помогне да живеете по-дълго.

И цифрите говорят за това. Наскоро проведено и публикуване проучване на изследователи от Университета на Айова, Университета на Южна Каролина и Медицинското училище на Харвард, показва, че тичането може да добави средно три години към живота на човек, ако то се превърне в част от неговия начин на живот. Достатъчно е да тичате по 2,5 часа на седмица, но в продължение на 50 години, за да удължите живота си. Това прави по допълнителни 7 часа живот за всеки час, прекаран в тичане. Не е лоша инвестиция на време и усилия, нали?

В проучването тичащите хора били разделени на три груши - активно тичащи които тичат редвоно, над 75 минути на седмица и практикуват и други видове спорт), активни нетичащи (които спортуват по около 75 минути на седмица, но не тичат) и неактивни тичащи (които тичат, но по-малко от 75 минути на седмица).

При активнито тичащите показателите били най-добри и се оказало, че при тях има най-голяма вероятност да увеличат продължителността на живота си.

Преди време обърнахме внимание и на друго проучване, което ни подсказа кои спортове ще ни помогнат да живеем по-дълго. По всичко личи, че към тениса и плуването, ще трябва да добавим и бягането. 


 598,    19  Апр  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg