Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
9 начина да постигнете правилна поза

9 начина да постигнете правилна поза

Всички искаме да имаме хубава поза, но малцина го постигат. Така е, защото често забравяме да следим в каква позиция заставаме и постепенно тялото ни се изкривява. Добре е да обърнете внимание на този проблем преди нещата да станат необратими. Предлагаме ви 9 ефикасни начина да подобрите позата си.

Правете упражнения

posture

Поинтересувайте се кои са най-добрите упражнения за идеална поза и ги правете всеки ден. Достатъчни ще са 15-20 минути, но резултатите ще си заслужават. Не се претоварвайте и отделете достатъчно внимание за разтягане, особено ако работите в офис и седите пред компютър през по-голямата част от деня.

Организирайте добре работното си място

В офиса направете така че да се чувствате удобно. Изберете си хубав стол, нагласете монитора на нивото на очите и височината на стола и на бюрото си.

Внимавайте как държите телефона си

В днешно време хората прекарват часове пред смарт устройствата си и обикновено просто се привеждат над тях. Това не е полезно, тъй като води до изкривявания, а после и до болки във врата и кръста. Опитайте се да държите телефона си точно пред погледа си без да навеждате много напред.

Инсталирайте си приложения, които да следят в каква поза сте

Има такива приложения, които, използвайки камерата на телефона ви, виждат в каква позиция сте и ви дават знак, че трябва да я коригирате.

Научете се да дишате правилно

breathe properly

Дишането също е важно за позата на човек. Трябва да дишате бавно и спокойно, използвайки диафрагмата си.

Внимавайте каква поза заема тялото ви по всяко време

Дори когато си почивате и спите, гледайте да държите гърба си изправен.

Сядайте под ъгъл от 135 градуса

Когато седнете под ъгъл по-малък или равен на 90 градуса, гърбът ви е под напрежение. Идеалният ъгъл за сядане е 135 градуса.

Практикувайте йога и тренирайте мускулите си

yoga

Йогата е чудесен начин да подобрите едновременно физическото и емоционалното си състояние, както и позата на тялото. Други подходящи за тази цел спортни занимания са Пилатес и аеробика.

Научете се да стоите изправени

Когато чакате, пътувате или вървите, не се прегърбвайте. Изправете раменете и гърба, за да може гръбначният ви стълб лесно да поддържа тялото ви. Не слагайте ръце в джобовете си, защото това кара хората да се прегърбват.


 9658,    Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg