Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
5 лесни упражнения за влизане във форма по всяко време

5 лесни упражнения за влизане във форма по всяко време

Никога не е късно човек да влезе във форма, важното е да го реши сериозно и да следва план за действие. Дори фитнесът да не е любимото ви място, има поне 5 лесни упражнения, които можете да изпълняват навсякъде и те ще окажат своя благоприятен ефект върху спортната ви форма.

Планк

plank

И преди сме казвали, че класическият планк е упражнение за стягане на няколко мускулни групи, но той ще има голям ефект най-вече за мускулите на корема.

30-60-90

30 60 90

Не, това не са мерките на някоя звезда, а упражнение за стягане на коремните мускули и на краката. С други думи, упражнението за вдигане на крака от легнало положение, първо на 30 градуса, после на 60 и докато краката сключат ъгъл от 90 градуса с тялото.

Поза кобра

cobra position

Много добро упражнение за стягане на задните части и за гърба.

Скакалец

grasshopper

Упражнение за стягане най-вече на дупето и бедрата. Легнете по корем с ръце до тялото, вдигнете краката колкото можете по-нагоре и дишайте.

Свещ

candlestick

Много добро упражнение за коремните мускули. Всички знаем от часовете по физическо как се прави свещ. За най-добри резултати постарайте се да задържите тялото в тази поза за около 30-60 секунди.


 8588,    03  Май  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg