Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
4 упражнения за облекчаване на болките в гърба

4 упражнения за облекчаване на болките в гърба

Много хора се оплакват от болки в гърба. Те пък се отразяват зле на работоспособността ни, на настроението ни, на съня ни и изобщо на целия ни живот. Затова искаме да съсредоточим вниманието ви върху няколко ефикасни упражнения за облекчаване на болките в гърба, особено преди лягане.

Освобождаване на гръбнака

- легнете по гръб и се успокойте

- свийте колене

- прегърнете коленете си с ръце

- дишайте дълбоко и останете в тази позиция около 8-10 вдишвания или около 1 минута.

Крака на стената

Тази позиция успокоява краката и гърба.

- сложете възглавница под таза си на края на леглото

- легнете, слагайки седалището си на нея и вдигнете крака на стената

- сложете ръцете встрани от тялото и се отпуснете

- дишайте дълбоко и останете в тази позиция около 1-2 минути.

Вълнообразни движения с крака

Позиция 1:

- легнете по гръб, като сложете навити хавлиени кърпи под врата и под кръста

- залюлейте краката си от едната страна на другата, като гледате останалата част от тялото ви да е възможно най-отпусната

- раздвижете и главата наляво и надясно, без да напрягате врата и гърба.

Позиция 2:

- легнете по корем, ръцете да са встрано от тялото

- залюлейте краката от едната на другата страна.

Продължителност: около 1 минута.

Отпускане

- легнете по гръб, като леко краката са леко разкрачени, дланите сочат нагоре, като ръцете са встрани от тялото

- започнете постепенно да отпускате всяка част от тялото - от краката към главата

- вдишайте и издишайте около 20 пъти

- ще усетите как тялото ви се освобождава от всяко напрежение и ви остава само да се завиете и да заспите.


 524,    25  Май  2017 ,   Спорт

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg