Потребителско име *
Парола *
Запомни ме
6 трика за добър сън

6 трика за добър сън

Често става дума за това колко важен е сънят за здравето. Това е самата истина. И този път ще ви представим няколко трика, използвани от известни спортисти за добър сън и събуждане във форма.

В колко часа да си лягаме

Зависи в колко трябва да станете

Ако трябва да станете в 6:30 сутринта, легнете си в 23:00 ч. вечерта.

Ако трябва да станете в 7 сутринта, легнете си не по-късно от 23:30 вечерта.

Спане в ембрионална поза

То позволява на сърцето да работи добре. Не спете по корем, това може да ви докара главоболие.

Температурата за спане да не е повече от 18 градуса

Оптималната температура за спане е между 16 и 18 градуса. Когато спите на много топло, това може да причини дехидратация на сутринта.

Подходящо спално бельо

Хубав матрак, чаршафи от памук, одеяло от микрофибър, ниска възглавница.

Тъмна стая

Направете стаята колкото се може по-тъмна. Изгасете лампите, спуснете завесите и изключете светещите бутони на телефона си и всякакви други устройства.

Хранене

Преди лягане не консумирайте храни, които са много мазни, сладки или със съдържание на кофеин. Те са трудни за разграждане и ще покачат температурата на тялото ви докато спите.


 684,    25  Май  2017 ,   Здраве

Нашата мисия

logo

Нашата мисия е да помогнем повече българи да се запознаят с екологичния и здравословен начин на живот, за да бъдат здрави, щастливи и усмихнати.

 

 

Контакт

София, Витоша, ВЕЦ Симеоново 999

Телефон: (02) 962 87 74

email:office@eco-life.bg